donderdag 29 oktober 2009

Kom je?


Zo groot als de twijfels soms zijn, zo groot is nu de zekerheid dat ik moeder wil worden. Alleen.
Kijk dat alleen is regelmatig de bron van mijn twijfels. Doe ik het kindje wel goed om het op deze bijzondere manier op de wereld te zetten? Nu is mijn antwoord volmondig JA! Dit kindje is al bijzonder voordat het geboren wordt. Hoe geweldig is dat. Hij gaat niet op in de grote massa maar is een echte individu. Natuurlijk zal hij dat niet altijd zo voelen en denken. En natuurlijk is het niet ideaal maar hij is in mijn leven meer welkom dan wie dan ook. Ik zal hem steunen, stimuleren en verzorgen in zijn weg naar volwassenheid. Hij wordt mijn bijzonder kindje. Of zij natuurlijk!
Ik kan niet wachten totdat hij in mijn buik gaat groeien en de band tussen moeder en kind al start. Wat een verrijking van mijn leven moet dat worden. Fantastisch toch.
Volgende week komt Hij weer en ik hoop echt dat 1 van zijn super zwemmers snel zijn doel bereikt en mijn gouden eitje hem net zo welkom heet als ik dat bij mijn kindje doe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten