woensdag 7 oktober 2009

De langzame weg naar beneden


Ik kan natuurlijk elk uur testen maar dat veranderd vast niets. Raar is het wel. Normaal geeft de stick bij dag 14 van mijn cyclus 2 streepjes aan. Soms ook op dag 13 maar zeker op dag 14. Dit keer niet. Niet op dag 13 en niet op dag 14. Ik word er lichtelijk erg nerveus van. Wat als de streepjes pas bij dag 16 komen of erger nog, wat als ze niet komen???
Morgenochtend komt Hij. Dag 15 en al vroeg in de ochtend. Dus dag 18 heb ik tot vroeg in die ochtend "zwemmend goud".
Even een klein rekensommetje. Wil het  "zwemmend goud" van morgen hun finish kunnen bereiken dan moet ik op dag 15 aan het eind van de dag streepjes op het stickje zien. Zijn ze er pas dag 16 dan hebben ze allemaal verloren.
Dus val eitje, val!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten