vrijdag 30 oktober 2009

Inboedel


Ik doe het niet. Er kan me nog teveel misgaan in mijn planning. Mijn extra slaapkamer is nog gewoon een extra slaapkamer. Ik heb nog geen babykleding gekocht. Op zolder staat geen lelikant op een baby te wachten. Ik heb nog geen kinderwagen op het oog. Luiers staan nog in winkel en het speelgoed dat er is, is al meer dan 10 jaar oud en zijn door mijn nichtjes en neefjes gebruikt tijdens bezoekjes.
Zolang in niet zwanger ben wil ik me nog niet storten op alles wat met baby’s te maken heeft. Voor hetzelfde geld duurt het nog lang voordat ik zwanger ben of (maar daar wil ik echt niet aan denken) lukt het niet. Natuurlijk zou ik blij zijn met spullen die mensen aanbieden, ik zal ze ook zeker aannemen. Maar zelf kopen gaat me net iets te ver. First things firts….. eerst maar het eitje en het zaadje laten versmelten, dan komt de rest vanzelf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten