zondag 20 september 2009

Nagelbijten


"Als ik toch "weet" dat het deze maand niet gelukt is dan kan ik toch net zo goed de test nu al doen? Dan kan ik de teleurstelling verwerken en me richten op poging 2." leg ik aan vriend M en vriendin G uit.
"Nee, niet doen. Wacht nou gewoon af en laat de natuur zijn werk doen!" brengt vriendin G in. Vriend M staat enthousiast naast haar te knikken. Ja ja, hij zal als man wel weten hoe het zit.
"Ja maar…." sputter ik tegen.
"Nee, niet doen! Daar krijg je spijt van."
En nu zit ik dus braaf achter mijn pc een logje te schrijven. De wens om te testen weg te duwen. De negatieve gedachtes te vermijden. Te balen dat ik, terwijl I ze meteen al wel had, geen zwangerschapskwaaltjes voel.
Niets duidt erop dat het gelukt is maar toch zal ik braaf de natuur zijn werk laten doen. Kunnen alleen de dagen wel iets sneller voorbij gaan???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten