donderdag 24 september 2009

Een drukke nacht


"Nee, eigenlijk niet. Voel me er rustig onder. Het zou ook te mooi om waar te zijn geweest, in 1x zwanger!" zeg ik tegen vriendin H.
Bij het uitrekken vanmorgen vroeg, herinner ik me mijn droom.
Ik moest enorm huilen omdat mijn beste vriend buiten mijn weten om een reis van een half jaar had gepland. Hij vetrok vrijwel direct en deed er luchtig over dat ik het niet leuk vond. Terwijl we staan te praten, nou ja praten ik sta flink te huilen, zie ik dat het buiten kei-hard regent.
Hmm, toch maar eens googlen op dromen duiden! En jawel hoor.
Och, wat was ik verdrietig omdat vriend M weg ging. Yeah right!
"Als je droomt dat je huilt, suggereert dit een uitbarsting van negatieve gevoelens die waarschijnlijk veroorzaakt zijn door een situatie uit het echte leven. De droom dient een manier om (weer) emotioneel in balans te komen."
Zijn afscheid viel me zwaar. Natuurlijk…. wie wil nou zijn vriend een half jaar of wat niet zien.
"Wanneer je in je droom afscheid neemt, symboliseert dit veranderingen uit het echte leven, zoals bijvoorbeeld afscheid van een bepaalde situatie."
Het regende enorm hard. Lastig om nu op reis te gaan. Vast een manier om vriend M hier te houden. Uhm, niets van dit alles.
"Als je droomt dat je vanuit een raam naar de regen kijkt, duidt dit erop dat (spiritueel) inzicht naar je bewustzijn wordt overgebracht. Deze droom kan ook staan voor liefde en geluk."
Tjee zeg, wat heb ik mezelf gisteren voor de gek gehouden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten