zaterdag 12 september 2009

Kom binnen


De mensen die weten dat hij langs is geweest, leven mee. Ze bellen en smsen.
"Dit is een spannende week voor je, succes. X"
"Hij komt vandaag, succes"
"Er breken spannende tijden aan…. X"
"Hoe voel je je? Lichamelijk hetzelfde maar emotioneel? Cross legs, uh, bedoel fingers. X"
Sinds donderdagmiddag voel ik van alles. Doodnormale dingen die ik altijd rond mijn eisprong heb. Atlhans dat denk ik. Ik wist niet dat ik dan last had van krampen, tintelingen, een drukkend gevoel en wat allemaal nog niet meer. Deze maand is dus een eye-opener.
Moe word ik van mezelf. Bij alles denk ik na. Zelfs of mijn sporthemd niet zo strak zit dat hij "het" contactmoment tussen het zaadje en het eitje verstoord.
Mijn moeder sprak de moederlijke woorden, "Femke, de natuur moet nu zijn werk doen."
Tja en daar heeft ze gelijk in! Ik heb gedaan wat ik kon doen en de bevruchting moet ik overlaten aan mijn lijf.
Dus lief lijf….. doe  goed je best. Zorg ervoor dat ons eitje zijn zaadje hartelijk ontvangt en hem meteen een warm huis biedt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten