maandag 14 september 2009

Klik open, klik dicht, klik open, klik dicht


"Oei" en druk mijn handen op mijn buik "volgens mij ben ik ongesteld geworden."
Ik ga naar de wc, niets aan de hand.
De ongesteldheid krampen blijven komen en alle keren dat ik naar de wc ga, is er niets aan de hand.
"Misschien biedt google wat uitkomst " denk ik en gooi de zoekopdracht het net op. Meteen klik ik de site richting taakbalk en doe net of ik mijn email check. Het geluid blijkt loos alarm te zijn, geen collega te zien.
Ik bekijk verschillende sites en klik die steeds weer de taakbalk in. Man, wat is het lastig om op je werk in het geheim zwangerschapsfora te bezoeken. Hoe oneerlijk is dat!!!
Na 5 minuten nerveus klikken, snel lezen en verder klikken geef ik het op.
Wat het ook mag zijn, in onze werkkamer ga ik het antwoord niet vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten