vrijdag 18 december 2009

Ver weg


P1010095Ik kijk om me heen en zie eigenlijk niks. Nou ja, vrij weinig.
Wat ik zie is ergens in de verte een man en een stukje verder weer een man. De ene nog verder dan de ander.
Wie van de 2 in real life verder weg staat weet ik nog niet.
De man met de twijfels wil me wel ontmoeten maar heeft nog geen datum genoemd.
De andere man wil deze afspraak eerst afwachten. Hij weet wat er speelt en dat man 1 nog in de race zit.
Hij is positief over ons contact. Ik ook wel maar echt veel weet ik nog niet van hem. Dat houdt hij nog even voor zichzelf. Hij wacht eerst even de ontmoeting met man 1 af. Dat snap ik wel.
Alleen moet man 1 maar snel eens iets van zich laten horen. Zeg maar "nu". Ik weet graag waar ik aan toe ben. Onzekerheid is slopend. Duidelijkheid is handelen.
Ik heb man 2 gemaild dat ik zijn gedachtes volg en respecteer.
Man 1 wil ik niet teveel achter zijn broek aan zitten. Hij is ziek en misschien heeft hij nu gewoon wat anders aan zijn hoofd.
Ik draai na het maken van de foto de auto om en rij de doorgaande weg weer op. Ik rij weg. Op weg naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten