vrijdag 11 december 2009

Misschien nu?


Hij eindigt zijn email met "het lijkt mij slim om snel af te spreken." Dus ik email meteen een aantal data terug.
Daarna is er stilte….. 1  avond…. 1 dag….. 2 dagen….. nog steeds stilte.
Ik begin me zorgen te maken. Zou ik hem ergens mee afgeschrikt hebben?
Dag 3 breekt aan en nog steeds geen email. Zucht…..
Ongedurig check ik al dagen elk uur mijn email. ‘s nachts niet hoor, al zou ik dat best willen. Je weet nooit wat hij ‘s nachts allemaal uitspookt.
Maar goed, dag 3 bestaat dus tussen de werkzaamheden door uit het veelvuldig op mijn "postvak in" drukken. Steeds weer zonder resultaat tot ergens halverwege de middag.
Ik klik als een razende zijn email open en vlieg met mijn ogen langs het beeldscherm.
"Je zal wel denken, wil ie snel afspreken hoor je niets meer." Nou, inderdaad!
"Ik ben gevallen en moest naar het ziekenhuis." Ojee, dat klinkt niet best.
"Afspreken moet ik een week uitstellen, lukt niet met mijn blessures." K*T
"Dus doe maar een voorstel." Natuurlijk!
Ik email een mogelijke dag terug, hij een andere en nu staat de afspraak! De datum is bekend, de tijd, alleen de locatie nog niet.
Ik ben dus weer weg…. even mijn "postvak in" checken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten