maandag 27 februari 2012

Rustig ademen

Al 36 uur geen roze meer te zien op mijn wc papiertje. Goed nieuws dus. Ik zit steeds minder als een soort debiel op mijn papiertje te staren en durf weer redelijk ontspannen het toilet op te zoeken. Ik denk dat het leed echt geleden is.... gelukkig!

Als geruststelling en troost er gisterenavond toch nog maar een testje er tegenaan gegooid. Pas nummer 7 ;-) Valt mee toch?
Hij was hartstikke positief. Het zwangerschapsstreepje was er eerder en werd feller dan het controlestreepje. Ik mag niet klagen. Dit is toch wel een fijn bewijs dat alles nog goed gaat in mijn buik.

Nog 2 nachtjes slapen en dan eindelijk de echo die me 100% gerust moet gaan stellen. Ik kijk er naar uit maar stiekem... heel stiekem vind ik het ook erg spannend.

1 opmerking:

  1. Gelukkig meid!! Het brengt je aardig van je stuk zo'n bloeding maar het hoeft dus helmaal niks voor te stellen. Nog 1 nachtje slapen en dat zie je jouw kleintje voor 't eerst, zo bijzonder!!! Succes met wachten vandaag & morgen!

    BeantwoordenVerwijderen