vrijdag 30 april 2010

tranen met tuiten


De tranen stromen over mijn wangen. "De magische 6x is voorbij. Ik ga vanaf nu richting het jaar, als ik al zwanger kan worden!"
"Ach meisje toch." troost mijn moeder.
"Het vervelende is dat ik niks kan doen om er voor te zorgen dat het de volgende keer wel lukt" snik ik in de hoorn.

Gisteren was het er weer, slijm en een drupje bloed. Het eerste signaal dat mijn menstruatie eraan komt. Met een beetje pech duurt het nog 4 dagen voordat hij echt doorbreekt. 4 lange dagen waarin in hoop en teleurstelling elkaar weer gaan afwisselen.
Ik heb er dus maar een testje tegenaan gegooid om die hoop de kop in te drukken. Het werkte, ik weet nu zeker dat poging 6 mislukt is!

Troost-eten heb ik niet in huis maar Koninginnendag is wel DE dag om met vrienden lekkere biertjes te gaan drinken. En als het ooit nog droog gaat worden dan is dat wat ik ga doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten