maandag 19 april 2010

Deze maand komt hij ineens vroeg


"He getsie" denk ik bij het afvegen  "Wat een slijm"
Ik hoor meteen **ploink** van het vallende kwartje.
Slijm –> cervix –> eisprong!
"Morgenvroeg maar eens een ovulatietest doen" bedenk ik en stap in bed.
De ovulatietest is niet positief maar het 2e streepje is wel in beeld.
Mijn pc draait om 7.30 op volle toeren om Hem in te lichten. Later in de ochtend gaat er nog een smsje overheen en bedenk ik me dat het gemiddelde voor een vrouw om 30x op een dag aan sex te denken door mij ruimschoots wordt opgekrikt. Man, wat heb ik behoefte aan een man!

Hij stond om 20u voor de deur, fris gewassen en vol goede moed. Ik vertel van de grote spuit die ik bij de apotheek gehaald heb en dat de dokter mijn cyclus prima binnen de gemiddelde vindt vallen. Hij verteld over zijn ervaringen in het UMC en dat hij gaat onderzoeken wat de mogelijkheden in zijn ziekenhuis zijn.
Na een kop thee gaat hij aan de bak en check ik mijn email.

Het grote spuitje bevalt me goed. Hij floept er niet zo maar uit en ook het teruglopen word er 10 min door tegen gehouden. Bij het verwijderen komt er maar een beetje zwemmend goud mee terug en ik ben blij. Dit voelt goed. Meer gecontroleerd en ontspannen. Zou poging 6 DE poging zijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten