maandag 27 september 2010

Zoals verwacht


Het is een bekende handeling. Na het afvegen kijk ik op het papiertje. Meestal zie ik niks opvallends maar vandaag wel. Het papiertje kleurt een beetje rood. Zoals mijn ratio al verwachtte word ik ongesteld. Toch voel ik teleurstelling. Stiekem had ik toch een beetje hoop. Absoluut niet realistisch maar ja, het was er wel.
Een andere hoop neemt de open gekomen ruimte in. De hoop dat ik heel snel echt ongesteld ben en mijn cyclus weer op dag 1 zit. Al tellend is er een kans dat op zondag mijn eisprong komt. De dag dat de kliniek dicht is. Hoe eerder dag 1 van mijn cyclus er is, hoe meer kans dat ik niet op zondag voor de 2e dag op een rij met een knal positieve test in mijn handen sta.
Dus rommel maar raak buik en zorg dat je je snel klaar maakt voor poging 13!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten