woensdag 22 september 2010

Onderzoek deel 2


Ik heb de tijd om alle hoedjes en bezuinigen van deze Prinsjesdag in de krant staan goed te bekijken. Het duurt namelijk wel even voordat ik naar binnen mag. Ik probeer niet aan de naald te denken en mijn bloed dat straks in een buisje loopt.
De medisch-assistente vraagt welke arm ik denk dat het beste is. Ik vertel dat ik de vorige keer meer dan een week met een blauwe plek van 10cm doorsnee op mijn arm heb gelopen. Ik weet dus niet zo goed welke arm het beste is. Ze checkt beide armen en kiest de linker. Terwijl ze het buisje vult en ik angstvallig naar de wastafel kijk vraagt ze wat small talk dingen. Het ontspant me.

Bij mijn volgende afspraak krijg ik de uitslagen en weet ik of mijn cyclus ook hormoninaal helemaal in orde is. Het duimen is weer begonnen! Dit keer niet om een positieve dipstick. Dat is ook weer eens wat anders!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten