dinsdag 26 januari 2010

De 3e keer die ook de 1e keer is


Veelste hard scheur ik over de snelweg naar huis. Ik MOET er voor Hem zijn. Dat lukt. Opgelucht open ik mijn voordeur en ren naar boven. De pc zoemt bij het opstarten. Ik ren naar beneden en zet de verwarming hoger. Vul de waterkoker, druk de senseo aan en ren weer naar boven om het gastaccount op mijn pc te openen. Ik druk op het senseoknopje als de deurbel gaat. Hij is er!

We kletsen wat over het weekeind en zijn vriend die nu door de wijk loopt terwijl Hij bij mij is. Na een klein half uurtje lopen we naar boven en gaat Hij aan het "werk".
Ik surf beneden wat op het net en zing met de radio mee. De tijd vliegt voorbij.
Ik voer mijn "werk" uit en merk dat het me minder doet dan de andere keren. Met mijn hoofd ben ik al bij mijn vrienden in het cafxe9. Lekker bijkletsen.

Na 15 min benen omhoog ruim ik alles op en loop naar beneden. Drink nog een kopje thee en stap mijn fiest op. De 1e keer met de nieuwe Hij zit erop. Op naar een positieve test.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten