maandag 17 augustus 2009

Tjee wat is ie bruin


Mijn voornemen om in 2009 te doen wat ik allemaal nog wil doen, leef ik goed na. Ik ga 2x op vakantie en tussen mijn vakanties door reed ik naar hem toe.
Ik sla nerveus mijn autodeur dicht. "Zou het nog net zo zijn als de vorige keer?" vraag ik me af terwijl ik naar de deur van zijn bedrijf loop.
De "Ding Dong" van de deur verstoord mijn gedachten. Ik kijk de gang in en zie hem de hoek van zijn kantoor om komen. Hij begroet me hartelijk en haalt koffie. Ik zit alleen in het kantoor te wachten en voel me nog wat opgelaten. Dit is duidelijk zijn terrein.
Tijdens de koffie wisselen we vakantie verhalen uit. We hebben beide veel nagedacht en die gedachten hebben nog eens besproken. Beide willen we doorgaan met de stap die we gezet hebben. Ik pak opgelucht het donorcontract ( Download donorcontract_defintief_aug_2009.doc ) erbij.
We veranderen wat afspraken en kordaat als hij is zet hij alles in een document zodat we meteen het donorcontract kunnen tekenen.
We lachen nerveus naar elkaar en feliciteren elkaar. We gaan samen een kindje maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten