vrijdag 28 augustus 2009

Bloed en plas


Terwijl ik naar Frankrijk rij, zit hij bij de dokter. Hij laat zich testen op SOA’s. Hij wordt geprikt, moet bloed afgeven en krijgt een plaspotje mee.
Ik sms hem om te vragen hoe het gegaan is.
Een paar uur later krijg ik een berichtje terug, "Alles is goed gedaan. Ik ben HIV vrij en moet morgen nog wat urine inleveren."
"Nou, dat klinkt al goed" en proost met vriendin M op het nieuws.
Ik rij net Nederland weer binnen als mijn telefoon gaat. Hij belt om te vertellen dat de uitslagen van de testen binnen zijn. Alles is goed.
"We kunnen gaan beginnen" zegt hij.
We bellen ‘s avonds nog een keer uitgebreid met elkaar. Ik leer hem weer een beetje beter kennen. De persoon aan de andere kant van de lijn deugd en ik ben blij dat ik met hem deze stap ga zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten