zaterdag 15 januari 2011

Geregel


Mijn ei is snel deze maand. De dokter was meer dan tevreden en stelt voor om op dag 12 de IUI is doen. Klinkt perfect zij het niet dat Hij niet kan op dag 12. Hij is dan de hele dag druk in de weer voor zijn werk en niet in de buurt om een potje af te leveren.
"Kunt u dan niet om 6 uur 's nachts of zo het potje bij meneer ophalen?" glimlacht de dokter "het is dag 12 of niet. Dag 13 heeft het echt geen zin meer."
Mijn telefoon ligt naast me in afwachting van Zijn telefoontje. Ik duim dat Hij maandag toch ergens vroeg in de ochtend een potje voor me kan vullen. Dat ik dan het potje warm vervoer naar de kliniek. Daar braaf voor de deur wacht totdat zij open gaan en dan het potje daar achterlaat. Ik dan een paar uur ga werken en tussen de bedrijven door terugkom voor de IUI.
De dokter is een wijsman en zijn tip is het proberen waard. Belde Hij nu maar terug, dan kunnen we de tip gaan plannen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten