zondag 8 november 2009

Typerdetype

De zoektocht naar de nieuwe Hem gaat door. Wel 30x per dag check ik mijn email. Soms met resultaat maar soms ook niet. Ik email met verschilende mannen en het kaf begint zich van het koren te scheiden. Ik zie soms mogelijkheden ontstaan, al loopt dat ook regelmatig weer op niets uit.
De man waarmee ik potentie zie heeft ook contact met een stel. Hij heeft met hen een afspraak en wil die eerst afwachten. Is wel zo netjes maar teleurstellend voor mij.

Mijn avonden bestaan dus voor uit internetten. Ik neem mijn favoriete tv programma’s op en kijk ze met 1 oog terwijl ik zit te emailen. Hoe het dus echt met Floor Faber en Merdith Grey gaat weet ik niet. Ik denk wel goed want ik heb geen ernstige ongelukken langs zien komen.

Ik word wel een beetje moe van mezelf. Van het obsesief bezig zijn met mijn emailaccount, van het steeds weer na moeten denken over teksten en mannen en met het nadenken over wat ik wil en zoek in de man.
Dus laat dat stel maar snel afhaken zodat ik de potentiele Hem kan ontmoeten en kijken of het in het echt ook nog matcht met onze ideeen. Zou het voor mij wel wat rustiger maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten