woensdag 22 juli 2009

Robin het nare mannetje #2


"Ik heb best een serieuze mogelijke donor ontdekt. Wil jij zijn emails eens lezen?" vraagt vriendin M aan me.
Na een halve email valt mijn mond open. Dit is diezelfde vent als waarmee ik gemaild heb. Alleen heet hij nu geen Robin maar Sven.
Om te voorkomen dat andere dames ook in zijn streken trappen, hier een lijstje van zijn namen en emailadressen:
………………………………….
24 febr 2010
Omdat het geven van persoonlijke informatie in strijd is met de wet op de privacy heb ik dit berichtje moeten aanpassen.

Ik weet dat ik tot vandaag een aantal dames heb kunnen helpen met de namen en emailadressen die hier stonden. Daar ben ik blij mee.
Jammer genoeg mag ik niet publieke meer dames helpen en heb ik in overleg met web-log.nl besloten om de namen en de emailadressen uit dit bericht te verwijderen.
Ik zit niet te wachten op een proces of ander gedoe.
Wees alert op fakedonoren en ga niet over 1 nacht ijs. Neem de tijd om een goede donor te vinden en kijk kritisch naar de informatie die de persoon geeft. Iemand die geen antwoorden op je vragen geeft of zich tegen-spreekt kan mogelijk niet de juiste intenties hebben. Hou je onderbuik gevoel in de gaten want dat kan veel zeggen!
Succes en email me als je vragen hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten