vrijdag 17 juli 2009

Er komt een man bij de dokter


Hij en ik emailen en bellen elkaar om het dokter’s bezoek te realiseren. We willen proberen om samen te gaan.
We hebben een afspraak kunnen regelen maar door de start van de vakanties zijn de files zo enorm dat hij niet op tijd in het ziekenhuis kan zijn….. helaas!
Door onze vakantie schuift het allemaal een stuk op en gaat hij uiteindelijk alleen de testen laten doen. Ik zit dan lekker lui in Frankrijk en hij mag buisjes bloed gaan afgeven. Wat is het soms toch oneerlijk. ;-)
Vooral omdat hij dit allemaal voor mij doet.
Ik realiseer me goed dat ik hem hard nodig heb en wat doet hij…. hij regelt van alles, neemt me zaken uit handen en denkt mee.
Als mijn toekomstige kindje deze eigenschappen erft wordt hij de ideale schoonzoon! En als het een meisje is dan kan je je geen betere vriendin voorstellen.
Dank je wel "hij" voor alles wat je doet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten