zaterdag 25 december 2010

Enge naalden

Ik pak het zakje met de pregnyl aan en stop de uitleg hoe te gebruiken erbij.
"Succes" zegt de medisch assistente "En fijne kerstdagen"
Ik loop de kliniek uit terwijl mijn buik kriebelt. Voor het eerst van mijn leven ga ik een naald in mezelf zetten. Spannend zeg!
Maandag is IUI 4. De pregnyl gaat er voor zorgen dat mijn ei zondagavond gaat springen. Het is te hopen dat hij dus niet vandaag springt of morgenvroeg. Hij mag nog even lekker blijven zitten tot de pregnyl zijn werk doet. Maar ik ken mijn eitjes een beetje. Die doen vooral waar ze zelf zin in hebben.
Maandag is IUI 4. Ik heb er zin in. Niet zo zeer in de handelingen zelf maar meer in het vervolg. Dat dit het moment is dat er een klein mensje in mijn kan gaan groeien.
Fijne kerstdagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten