woensdag 7 juli 2010

Het bezoekje


We lopen zijn kamer uit . Hij zegt "Ik hoop je over een paar weken terug te zien voor een echo" en schut me de hand.

De dokter was vriendelijk en begripvol. Hij heeft veel vragen beantwoord maar meteen ook een dilemma neergelegd. Hij kan namelijk geen IUI doen met vers zaad als de man in kwestie een donor is. Dat is tegen de wet. Wil ik het met vers zaad doen moet Hij mijn partner zijn.
Kan de kliniek een invries mogelijkheid vinden dan kunnen ze wel IUI met het zaad van Hij doen.
Ik moet dus met Hij om de tafel. Ik weet niet wat Hij wil. Hij heeft gezegd mee te willen werken maar ja, dit gaat wel ver.

Ik ben blij dat ik ben geweest. De dokter heeft me met een goed gevoel naar huis gestuurd. Ik doe alles goed en hij ziet geen reden waarom ik niet zwanger kan worden.
Als ik over 2x nog niet zwanger ben en ik een besluit heb genomen, ben ik welkom voor een orienterend fertiliteits onderzoek. Maar hij neemt afscheid met de wens dat ik snel zwanger ben en ik dus niet voor IUI bij hem hoef aan te kloppen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten