woensdag 26 mei 2010

Het is duidelijk


Ik scheur de verpakking open en steek de stick in het bekertje. 10 seconde erin houden en dan wachten. Als  de controlestreep oplicht blijft de zwangerschapsstreep achterwegen. Ook na 1 minuut, ook na 4 minuten, ook na 7 minuten en ook na 15 minuten. Ik ben niet zwanger!

Mijn lijf heeft me lang in spanning gehouden. Hij trad buiten zijn eigen cyclusstatistieken. Hij nam me in het ootje. En toch voel ik me wonderbaarlijk rustig. Het is zoals het is. Alhoewel, de tranen sprongen in mijn ogen toen ik het met mijn moeder vertelde. Moeder-liefde en moeder-ogen prikken door alles heen.
Laat morgen maar dag 1 van mijn nieuwe cyclus worden. Dan kan ik een afspraak maken met Hem want dag 12 komt dan al weer snel om de hoek kijken. Op naar poging 8.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten