zondag 21 maart 2010

Van de leg


Nou zeg, mijn ei is deze maand weer van de leg. Of zou hij wat angstig zijn omdat Pasen dichtbij komt? Toch wel HET moment van het jaar dat je als ei je niet veilig waant. Voordat je het weet wordt je uit je warme nestje gerukt en beland je tussen je chocolade soortgenoten.
Wat mijn ei bezielt weet ik niet. Normaal, maar ja wat is normaal in deze zaak, zou hij morgenavond zijn sprongetje maken. Ik zou daarom vandaag en morgen positief testen en Hij zou vanmorgen zijn ding komen doen.

Het eitje heeft deze plannen flink in de war geschopt. Ik ben de zondagochtend nerveus gestart met lijstje, tabelletjes en berichtjes sturen. Hij kreeg een sms dat hij zich nog even om kon draaien maar sprong toch uit bed om te kijken wanneer Hij dan komt en ik bleef nog een tijdje door rekenen en tellen.
Ik mag toch hopen dat dit eitje grotere plannen heeft dan alleen maar te laat te komen. Als goedmakertje vind ik dat hij zichzelf maar moet laten bevruchten om daarna zich vast te nestelen. Kan hij meteen nadenken over waarom hij deze maand uitgekozen heeft om te laat te komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten