woensdag 16 februari 2011

Anders dan anders


Het is een rare cyclus wetende dat ik niet zwanger kan zijn. Ik ben me bewust van lichaam om signalen die ik "normaal" heb bij een beginende menstruatie te spotten. Ze zijn er nog niet. Of ik denk dat ze er nog niet zijn.  Vreemd.
De afspraak voor de baarmoederfoto is gemaakt. Ik moet eerst op intake komen bij een gyneacoloog om te kijken of zij het ook nodig vindt. Zo ja dan kan de foto in het ziekenhuis bij mij in de buurt gemaakt worden. Hopelijk komende cyclus zodat ik meteen wat meer duidelijkheid heb.
Het is een rare cyclus. Ik ben minder met het moeder worden bezig, zie ineens de voordelen van kindloos zijn, geniet van de ontspannen wc-bezoekjes. Dat duurt even want het verdwijnt als sneeuw voor de zon als ik ergens een klein baby mensje spot. Dan roept iedere vezel in mijn lijf "Ik wil zwanger zijn!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten