zondag 8 augustus 2010

Tranen


Ik zucht en gooi het rode papiertje de wc in. Niet meer naar kijken en snel doorspoelen. Ik loop naar beneden en voel een traan over mijn wang glijden. Alles in me zei dat ik zwanger was en toch is het niet zo. Ik snotter flink en bel met vriendin M. Ze luistert en snap wat ik voel.
En dan… ja dan moet ik weer door! Ik heb Hem gebeld en zijn voicemail ingesproken. Daarna heb een mail gestuurd want er moet weer een nieuwe afspraak komen.
Het word nog een heel gedoe om zijn zwemmend goud bij mij op de goede plek te krijgen. Ik ga namelijk op vakantie!

Midden in mijn vakantie valt mijn ei en iedereen zal wel denken "boeien, lekker genieten en een maandje rust nemen"
Nou en dat kan ik niet. Ik wil geen kans voorbij laten gaan als er een mogelijkheid is om er een geslaagde poging van te maken. Zou ik de USA zitten of ergens op een tropisch eiland is het een ander verhaal maar ik ga kamperen. Kamperen in Europa en dan ook nog eens in Belgie en Frankrijk. Vriendin M is mijn reisgenote en zij snapt dat ik ergens tussendoor een potje op wil halen. We hebben ons reisschema erop afgesteld.

Hij mailt terug en kan dag 11! Joehoe, ik zit dan in Belgie en met een uur rijden kan ik zijn zwemmend goud in een potje ontvangen. Het lastige is dat ik ergens onderweg een plekje moet vinden om te insemineren. Als zijn zwemmend goud tussen mijn borsten vloeibaar is geworden dan is dat het moment om het in te brengen. de dokter heeft me die tip gegeven. Maar ja, dan zit ik ergens op de snelweg! Het hoe en wat verhaal hou je te goed. Ik moet nu echt verder met pakken anders kom ik nooit in Belgie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten