vrijdag 5 juni 2009

Waar ben je donor?


Nu de keus is gemaakt om te gaan bammen en mijn naaste familie en vrienden op de hoogte zijn is tijd voor de volgende stap…… het zoeken van een donor!
Op het forum was me al duidelijk geworden dat er veel schorem reageert op de oproepen van bammers-in-spé.
Het is mij volledig onduidelijk waarom mannen dit doen? Wat willen ze ermee bereiken? Willen ze mij een standje geven, willen ze sex, willen ze iemand een rot gevoel bezorgen? Wat willen ze eigenlijk?
Na lang wikken en wegen heb ik een advertentie voor op een bam-site gemaakt waarin ik vrijwel niet meer dan mijn woonplaats en mijn wens om moeder te worden bescrhrijf. De belangrijkste zin is dat ik wil dat er een match tussen de donor en mij is. Pas dan kunnen we samen een voldende stap zetten.
Er komen meteen reacties binnen. Er zitten rare reacties tussen maar ook serieuze. Dit gaat een klus worden om ze uit te zoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten