zondag 14 juni 2009

Een regenachtige zondag


Het waren best veel reacties geworden. Een aantal vielen er meteen al af. Dat je op zoek bent naar een moederfiguur wil nog niet zeggen dat ik dat voor je wil zijn. Dat jij een adonis bent die ALTIJD raak schiet, sluit niet aan bij wat ik zoek. Door je 10.000 spelfouten in een klein berichtje ontkracht je meteen je genoemde HBO-niveau. Het vragen om mijn telefoonnummer, mijn foto en mijn adres, geeft mij niet een beeld dat je met de juiste intenties reageert.
Ik heb een hulptroep nodig! Dus vriendin E wordt gebeld. Ze reageert enthousiast en is vereerd.
Op een regenachtige zondag lezen we de reacties door en maken stapeltjes. Het "valt-af" is snel gemaakt. We wikken en wegen en maken nog 2 stapeltjes, "eventueel-voor-later"stapeltje en een "hier-wil-ik-meer-van-weten"stapeltje. Bij die laatste heb ik 4 emails verzameld. Deze mannen ga ik om meer info vragen, de rest krijgt een vriendelijk maar nee-bedankt emailtje van me.
Vriendin E fiest tussen de buien door naar huis en ik voel me op een fijne manier gespannen. Er lijkt schot in de zaak te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten